Модуль 4. Рефлексія
Модуль 4.
У цьому модулі розпочв процес планування вивчення обраної теми з того, що визначив, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановив навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму основні запитання, що формують зміст проекту. Використав можливість попрактикуватися в формулюванні основних запитань, а потім спробував вдосконалити їх. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання створив перший варіант плану оцінювання учнів для вибраної теми, а потім створив засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар